zondag 24 april 2011

28e dag Palm Springs 2e dag miles stand 8946

 

Tja,je hoeft er nu niet gezellig met een paasgebakje erbij te gaan zitten om de weblog te lezen…..geen  spectaculaire dingen meegemaakt gelukkig. Nou jaaaaaaaaaaaaaa. Ik begin bij het begin.

Ik bespaar jullie het schilderij dat we zagen bij het wakker worden….(een spiegel aan ons voeteinde dus )…….

Maar niet getreurd…. vol goede moed gingen we om half 9 naar het ontbijt , haaaaaaaaaaaaaaaaa      haaaa….nou nou…

                                IMG_2372

een eetzaal????????????? (die nog kleiner is als onze  kamer )voor 75 hotelkamers waren er welgeteld 3 tafeltjes met 4 stoelen….nou, dat zegt genoeg. Met weemoed denken we aan het Wynn buffet.

maar nog steeds niet getreurd. Een groot dienblad gevuld met jus d orange… thee.. donuts… toast met jam, warme wafels en wat cake mee naar ons balkon, (ROOMSERVICE van Agnes en in het zonnetje heerlijk zitten ontbijten. We bekijken het dus van de positieve kant he.

 

IMG_2373

Zelfs de vogeltjes genoten van de kruimeltjes die we morsten.

                                                IMG_2389

Het weer was heel vreemd./,het was ECHT!!! aan de ene kant van het hotel helemaal bewolkt…………. en aan de andere kant helemaal BLAUW. tja…de zon schijnt in Nederland voorlopig ook nog wel, dus voor de zon hoef ik hier niet te blijven. We gaan op weg….EEN KEER RADEN, haha

De Cabazon outlet  roept ons en na half uurtje rijden waren we er. Warm ,maar bewolkt.Nog geen 2 min. binnen  zagen we de UGG’S  outlet, ooooooh helemaal hyper werd ik ervan. Wat een zaak.NOG……… NIETS gekocht, wel foto’s gemaakt voor de thuisblijvers en nu wachten op hun orders.EEN van de wel 15 foto’s die ik gemaakt heb in de Ugg’s outlet.

IMG_2386

De outlet is zo groot, en de zon zagen we niet dus heel de dag daar rondgelopen en gegeten en gedronken en ijsje gegeten en  pas 3uur weggereden, …een heerlijke dag voor ons,wat een outlet zeg. en jaja…. weer gescoord.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                        IMG_2387

Ik wilde nog naar de botanische garden, aan de overkant van ons hotel. Ach niets bijzonders achteraf,maar leuk even te zien…

IMG_2390 IMG_2391

IMG_2392                             IMG_2393

De meeste cactussen staan op springen en enkele dus al KNALGEEL aan het bloeien. Prachtig.

Maar ach…. ik ben eigenlijk net zo blij met de Hollandse gele tulpjes die ik van Ruud kreeg voor mijn Pasen, haha  ipv paasei, komt hij goed mee weg he.

IMG_2394 

We hebben even heerlijk in het zonnetje op ons balkonnetje  gezeten (lijkt wel sinterklaas ,ipv pasen  zo rijm ik hier ) en om 6 uur even hier in de buurt rondgereden en op weg naar de Outback. Via de baliemedewerker adres gekregen. Op de Highway 111,  72220 in Palm desert .zou hij moeten zitten  en ja hoor Tomtom bracht ons er  voor de deur., heerlijk gegeten.

Nog even via Ralph’s  voor de tunasalade en de toastjes,want dat smaakt vast wel met een wijntje erbij op paaszaterdagavond…. Jullie fijne pasen. Hier gaat dat zeker lukken……

3 opmerkingen:

Teleton zei

Jeetje, al weer gescoord....Dat wordt vast een extra koffer voor jullie, denk ik zo. Fijne Pasen in de desert gewenst!

Anita zei

Zo blijft de reis lekker afwisselend met die verschillende hotels. Lief hoor dat je tulpen krijgt, fijne pasen.

Marja zei

Gezellig zo saampjes op het balkonnetje in het zonnetje. Fijne Pasen met elkaar. Liefs de Roetes.