zondag 10 april 2011

15e dag(zondag!) in Phoenix miles stand 7809

 

Gelukkig nog niet op de helft van de vakantie ,dan ga je al aftellen en nu nog niet ….pfft gelukkig maar.

Dit is ons uitzicht van de kamer,… mooie blauwe lucht he….

                                IMG_1935

MAAAAAAAAAAAAAAAR, ik moet weer eerst iets rechtzetten…. Heb ik toch  geschreven dat we door de platinum card van ROBERT- JAN hier al die extra’s hebben.. welnee….. FOUTJE!!!!!!(of fout???)  want het is de card van VIncent.  Die van RJ was van Hilton.  Zo weer rechtgezet en Vincent zijn dag kan vandaag niet meer stuk. Onze dag was heerlijk,heerlijk.

Allereerst UITGESLAPEN , (dus het bed was weer geweldig) ,het is tenslotte zondag  en  om half 10 gingen we dus pas naar het ontbijt. Jammie jammie, de kok stond klaar hoor,maar die gekke Hollanders willen een omelet NATUREL, en dat kan toch niet, hij probeerde cheese?????????smile    nono,…. champignons?????? smile    nono, nothing, really nothing   smile smile  nono. Nou ja hij had het wel begrepen dus keurig 2 x omelet naturel zoals wij het wilden.Wel de bacon natuurlijk en verder de hele reutemeteut. Heerlijk, heerlijk…. Fooitje neergelegd en naar de kamer.

Snel bikini aan en ik alvast met boek in de aanslag naar het zwembad. De schooljeugd  stond al om 10uur klaar om in de 2 bussen te stappen geen idee waarheen….en bij het zwembad??????

 

                                    IMG_1936

had ik alle rust die ik zo heerlijk vind als ik met een boek aan een zwembad lig. Geen mens te bekennen,nou jaaaaaaaaaaaaa er kwam er eentje die met haar voetjes in het zwembad ging, verder was te koud, nou nou ohoh wat heb ik liggen schuddebuiken van het lachen….IEN!!!!!!!!!!!!!! als jij erbij was………….natte onderbroeken hoor.

Zie ik dus dat ze in slaap sukkelt, ze ging steeds lager met haar hoofd, ik dacht die kukelt zo het zwembad in. Ik in de aanslag met fotocamera……

IMG_1937 IMG_1940

en maar lachen, gelukkig was Ruud er niet bij, die ziet de lol er niet van,maar al was ik in mijn eentje…. oooh wat een lol. Maar helaas …. het einde was dat ze wakker schrok van de tuinman die ineens  het gras ging maaien. JAMMER HE!!!!!!!!!!!!!!!!

Van half 11 tot half 2 heb ik dus aan het zwembad gelegen, Ruud tot half 1 en daarna zijn we hoe saai het ook klinkt, stukje gaan rijden…. jaja TOEVALLIG!!!! kwamen we Macy’s tegen en Ruud een nwe korte broek en overhemd gekocht. hehe, gelukkig weer eens wat gekocht. Nee IK NIET……….wacht maar. wacht maar…..

Ook nog even langs de Wal Mart voor RJ zijn opdracht, nee hoor, hadden ze niet maar ……….mmmmmmmmmm stonden ze lekkere hotdogs uit te delen… Nou, magnetronnetje in de kamer,  wie doet ons wat, soepje erbij. EN de wijn van de bar.Kortom, we hoeven lekker niet meer weg en eten  roomservice van Ruud.

De auto heeft op de chauffeursdeur 5 knopjes met 12-34-56-78-910….. Nog noooooooooit in Nederland bij auto gezien hoor. Kan je dus slot op de deur doen , nou wij blijven er mooi van af. HOE graag Ruud ook aan de knopjes wil zitten….

En nu maar hopen dat het morgen weer zo’n stralende dag wordt. WEER aan zwembad en s middags iets leuks doen. Komt allemaal goed. daaaaaaaaaaaaag. gr. (o)ma Agnes

4 opmerkingen:

Teleton zei

Kijk, dat is het echte relaxen. Rien a la main, zeggen de fransen! En wat een zelfbeheersing om nog niets te kopen.......even wachten, nog even wachten...en dan straks vol gas met die creditcard!

thea zei

Nou wij genieten hier gelukkig ook van het mooie weer. Halve middag ( zo'n anderhalf uur dus...) in de tuin ouwe Libelletjes zitten lezen. Heerlijk. Morgen wordt het weer kouder, dus dan kan het niet meer. Morgen is mijn snipperdag voorbij...Moet ik aan de slag in huis..
kussie

Anoniem zei

Wat een leuk verslag tot nu toe! Wij gaan in mei een gedeelte van deze reis maken (Memphis en Dallas) en ik heb van Robert Jan de link van het verslag gekregen. Bedankt voor het mogen meegenieten en nog veel plezier verder!

Sonja

Marja zei

Nou al dat reizen van jullie maakt nieuwsgierig. Gelukkig bestaat er You Tube. Watervallen en Antilope Canyon gezien. WE lachen met je mee hoor!!!!!! Fijne dag. Liefs Mar.