vrijdag 15 april 2011

19e dag in las vegas, Sienna Suite miles stand 8468

 

Oh we zijn zo vol van onze echt eerste dag in las Vegas, dat ik niet weet waar ik moet beginnen……….maar….

…. eerst even de beloofde foto’s van de suite. IMG_2031

 

IMG_2032 Weer dus heel grooooooooooooote ijskast en heeeeeeeeeeeeeeeeel grote magnetron en heeeeeeeeeeeeeeeeeel grote oven en heeeeeeeel groot bed (heerlijk geslapen vannacht) en lege kastjes haha, alleen 2 vorken 2 messen 2 lepels, geen opscheplepels  of schalen of opener!!!!!!!!!!!!!of zo ,2 borden 2 soepkommen  en 2 glazen 2 bekers  allemaal plastic, behalve bestek en 3   groooooooooooooooooooooooote  pannen alsof je voor weeshuis  andijvie moet koken.EN … de limit…. een grote vaaswasser Daar kan dus van het hele complex de afwas in een keer in.Maar ja we lachen erom hoor, geen punt.

Omdat het nu mooi weer is en voorlopig blijft en ik dus mijn teenslippertjes ga dragen heb ik mijn teennagels maar weer eens rood gelakt.Ik koop altijd hier de nagellak, want ik heb 1x meegemaakt dat flesje nagellak dus in mijn tas  was leeggelopen, dat gaat niet meer gebeuren dus. Ik laat het 7/8 volle flesje gewoon hier achter. Net als het roze stoeltje, al is daar het laatste woord met Ruud nog niet over gesproken.

Lekker alles op ons gemakje gedaan  ontbijtje met eitjes maar nu lekker zacht gekookt,mmmmm en toen vroeg Ruud naar zijn nieuwe overhemd dat we eergisteren gekocht hebben in Anthem.Ik zoeken…. zoeken… oeps… kan hem niet vinden Ruud.Samen gezocht, nu zitten de koffers wel redelijk vol,maar de tas met trui en overhemd kon nog niet in de koffer zitten. Nou ja…stond hij dus vast nog in de kamer in Little America, en wiens schuld??? tralalalala. geeft niet, maar WIJ hadden hem dus niet hier. Robert-Jan weer gevraagd om te helpen. hij heeft gebeld naar Little America en ja hoor!!!!!!!!!!!!!! ze hadden de tas gevonden. EN NU???????????????

Ik ben eerst om half 11  met boek naar het zwembad vertrokken. Weer helemaal alleen lag ik er,maar genoten dat ik heb… Twee zwarte vogeltjes die de paringsdans danig aan het oefenen waren, je zou bijna mee gaan dansen haha maar leuk was het wel.

Ruud kwam uur later met oud brood en de duifjes van de dam waren zo bij hem want hij schuurde het harde brood tegen elkaar dus hoefden de duifjes  alleen de kruimeltjes maar op te pikken.

                                       IMG_2036

Het zwembadwater was echt lekker, ik had het gewoon KOUD als ik eruit kwam,maar 10 baantjes is genoeg voor zo’n eerste dag hoor. Morgen verder.

                                                                IMG_2037

Intussen  nog over de vergeten tas gesproken en Ruud naar de receptie van ons hotel. daar is een Nederlandse vrouw die hier met een Amerikaan getrouwd is, dus Ruud kon het alleen wel af. Ze heeft gelijk gebeld en het is geregeld. Hotel stuurt alles op naar hier ,trekken de kosten van de card af en wij halen voor we verder reizen hier het pakje op. Nou  als het allemaal  goed komt !!!!!!!!!! is het leed weer geleden en dus  snel maar weer een overhemd gewassen van Ruud, tja dat is dan wel weer jammer.

Terug op de kamer had kamermeisje de fooi die op bed lag,keurig op nachtkastje gelegd. Toen Ruud daar wat over zei bij de receptie lachte ze en gaf envelopjes mee voor HOUSEKEEPER.Nog nooit meegemaakt hoor.

Om half 3 EINDELIJK richting strip, maar voor we er waren………..

Eerst naar de likeur zaak want portvoorraad moet aangevuld worden. Ook roken we een bakker, bleek het een echte bakkerij te zijn ooooooh mmmmm  ik ruik hem nu ahw weer. Een genot en niet alleen verse broodjes maar ook kokusmakroontjes gekocht (en gelijk opgegeten.

IMG_2038 IMG_2039

Tja en toen was het dan zover…….auto bij  Flamingo hotel gezet, dat wisten we nog van verleden jaar en ach, af en toe hebben we geluk als de auto geparkeerd moet worden… Dichterbij kon niet , er reed er net eentje weg, dus hup binnen 2min. waren we al bij de eerste gokkast.  Dat stralende gezicht van Ruud……. daar doe je het voor zou men zeggen.

IMG_2042 IMG_2044

Ik weet niet wat het is,maar oh wat leuk. oh wat heerlijk ooh snel het  eerste 5dollarbiljet  in het slotje gooien, maar  overal waar we aan de hengel trokken………… geen geluk, niet eens leuk gespeeld, maar we geven de moed niet op, ben je gek….

MAR NOG EEN KAARSJE EXTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag dus maar gelukkig in de liefde, ook nooit weg. We  hebben wel even een gratis gokje gewaagd bij Planet Hollywood, maar IK alleen leuk aandenken en Ruud gratis drankje,maar dan moest je binnen eerst een card aanvragen, nou geen zin in. Zonde van de tijd.

                            IMG_2047

 

En dan genieten genieten van alles weer. We gaan eind van de week in het WYNN hotel op de strip zitten dus we zijn nu naar  MGM studio’s  gelopen. Gek hoor, ook al ben je al  zo vaak in Las Vegas geweest, steeds zie je andere dingen en geen idee of die er verleden jaar ook al waren. neeeeeeeeee Cosmopolity hotel was er niet, dus snel een  pen gaan vragen en gekregen en dat hotel is zo mooi… hangt helemaal vol met kristallen nee geen swarowski,maar mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IMG_2061      IMG_2062

En natuurlijk hebben we foto’s van de 8 banen brede banen op de strip. ACHT banen,ongekend voor Nederland he

                                          IMG_2053

Ik heb nog wat voor de meeste van jullie wat bekende plaatjes  van de strip  overdag. morgen weer eens van alle lichtjes, maar het was genieten genieten en  genieten, het weer was ook heeeeeeeeeeerlijk.

IMG_2057 Planet Hollywood Western, is ons nog niet eerder opgevallen.

IMG_2059

Het nieuwe?????????? Cosmopolitin???? een plaatje. en dan een prachtig uitzicht op de strip.

                                              IMG_2055

er is ook een nieuwe zaak met allerlei lekkere snoepjes, ook nooit eerder gezien .

IMG_2046   IMG_2056

Zo dit was dus een korte impressie van wat wij weer beleefd hebben en het kan niet lang genoeg duren voor ons hoor. verheugen ons al weer op morgen. Ook al hebben we in veel hotels ons geluk beproefd en nergens geluk gehad, voor 1 dollarcent kan je aardig wat wegspelen ,maar als je nooit wat wint…….. is het toch snel op, Niet getreurd, morgen weer een dag en vandaag geen geluk in het spel is wel geluk in de liefde en wat wil je nou als je moet kiezen, haaaaaaaaaha.

Tenslotte zag Ruud er in de volgende foto wel de lol van in om eens onder het rokje te kijken, ach. hij is pas 65jaar geworden. Ik gun hem dat pleziertje wel hoor.

 

                                      IMG_2072

Om 9uur waren we in onze suite en de spareribs van Ruud met puree en erwtjes smaakten  overheerlijk en mijn steak was ook super. Nu aan de port en de wijn, en dan lekker  slapen en morgen …………….gezond weer op. Liefs Agnes

5 opmerkingen:

Robert-Jan en Yvonne zei

Heerlijk om die leuke foto's van Vegas weer te zien ! Maar de hotelkamer, de suite, .... nou, niet mijn ding ;-) ! Beetje oubollig, geef mij maar Wynn. Zal wel even wennen zijn daar ;-) ! Alhoewel, geen ijskast, vaatwasser etc. Daar verwachten ze dat je gewoon roomservice bestelt.

Je zou overigens eens een keer je nagels bij zo'n Chinees nagelsalonnetje moeten doen. Kost haast niets, is erg lekker en je kan alle kleurtjes en tekeningetjes kiezen voor op je nagels !

Fam Verkoelen-Roeland zei

Euh.. aangename kennismaking, mama en papa van MattRob :) Wat een kranige mensen zijn jullie als ik dat zo lees. Maar euh... 't is het Cosmopolitan hotel waar je de pennen bent gaan halen ;)
'k Lees snel nog wat verder !
Alvast veel plezier ginds, wij waren er ook onlangs ; ieder op zijn toer is eerlijk.
Groetjes,

Hilde en co

Teleton zei

Geinig begin van het verblijf, helaas nog niks gewonnen maar toch al weer veel meegemaakt. En die hoofdprijs? Die valt vast nog wel!

Ingrid en Michael zei

Wat een lekkere start in Las Vegas, en leuk is het om iedere keer weer nieuwe dingen te ontdekken. De foto's zien er weer super uit. Er valt nog genoeg te genieten te komende dagen!

Twinmom1995 zei

Een mooie reis maken jullie.
Leuk om elke dag mee te lezen.
Nog veel plezier de komende dagen.