vrijdag 22 april 2011

26e dag las Vegas 5e dag Wynn miles stand 8628

 

Tja waar ga ik beginnen, zo vol nog van het buffet, dat al het andere van vandaag een beetje op de achtergrond verdwijnt….

Maar goed, weer heerlijk geslapen tussen de gladde lakens en het uitzicht als je wakker wordt blijft een schilderij hoor

                               .IMG_2293

We zagen vandaag ook dat er een schoonmaakploeg bezig was om de waterval schoon te maken, het leek meer op abseilen

IMG_2292

Tja en toen op weg naar het Buffet voor het ontbijt, op aanraden van Robert-Jan.We waren er 10 voor 10 en hadden tegen elkaar gezegd dat we tot half 11 zeker zouden blijven staan en dan weer OVERLEGGEN wat te doen. maar hiephoi.. precies na half uur stonden we bij de kassa en hiephoi… na 10min werden we naar een tafeltje gebracht. Jammer genoeg  niet bij de prachtige bloemenzee.

IMG_2295  IMG_2296

We moesten even wachten tot de ober ons thee en sap had gebracht, en toen mocht Ruud het eerst eens gaan kijken,ik bleef bij de tassen. Helemaal blij kwam hij terug , ik moest maar SNEL gaan kijkenhij zei niks

IMG_2300 IMG_2301

Croissantjes  vers gesneden beenham en scrambler eggs was het voorafje en hadden haast geen tijd om te eten zo verrast waren we  door het buffet wat er allemaal was. ik had al dingen gezien die Ruud niet kon vinden  en andersom had Ruud al de aparte kamer met TOETJES! gezien.

Maar dat was nog niet alles…..Ik ging  even voor 11uur weer naar het buffet. nog eens kijken waar ik trek in had en wat ik toen meemaakte…….

Net een echte film, BINNEN 5 min. echt waar, was bijna alles van ontbijt WEG!!!! en was de lunch  klaar , alle schalen werden namelijk eruit getild en  lunchgerechten erin gezet, en dan niet zo maar wat he…. Ze stonden steaks te grillen….(warme beenham was weg!!!!!) en kippen… en ,chinees (of nee Azie stond erbij ,diverse pizza’s , een  vis buffet .Nou ja en de kettingen met bordjes wat het was  is gewoon met een magneetje op het plaatje, dus dat was ook zo omgewisseld. Ik stond erbij en ik keek er naar bijna met open mond, ik blij dat ik nog niet zoveel van het ontbijt op had en om die verandering te zien was zo superleuk. Ik heb een  heleboel foto’s gemaakt en zal wat toevoegen,maar de werkelijkheid mmmmmmmmmmm Ik raad echt iedereen aan die naar las vegas gaat om in de Wynn naar het buffet te gaan en dan  tot 11uur zeker te blijven om die verandering ook mee te maken.(en te proeven)

IMG_2311 IMG_2308 IMG_2312

 

                   IMG_2305

Het lijkt druk,maar je staat echt nergens meer in de rij, iedereen loopt, kijkt, pakt wat en straalt!!!!!!!!!!!!

IMG_2313 IMG_2317 IMG_2315

IMG_2319 IMG_2321       IMG_2320

Zo een kleine indruk van de honderden??? gerechten, het was echt weer overweldigend en echt iets voor GROOTS!!!Amerika en het gekke Las Vegas.

maar ja….we hadden nog een plekje vrij gehouden voor het toetje, nou ja ga er maar aan staan………………

IMG_2302 IMG_2304

IMG_2330 IMG_2331 IMG_2332

IMG_2333 

IMG_2329

6soorten ijs met allerlei snoepjes of nootjes en…… tralala whipped cream, ook de slagroomsoesjes met onderin de gele room.mmmmmmmm Gesmuld hebben we en 2 maten groter  na het eten ,dus maar snel naar de  Mall, haha

IMG_2322 IMG_2327

Ik krijg geen korting of een red line card  om niet in de rij te hoeven staan voor bovenstaande bericht en foto’s, maar dat we er geen sec, spijt van hebben gehad zullen jullie wel begrijpen en om nog eens aan het advies van mijn lieve vadertje te denken hebben we dus zo veel en lang gegeten dat we bijna voor de hele dag gegeten hebben.

We gingen pas om half 1  van tafel en Ruud lekker in de kamer aan de computer en ik hup in bikini (pfffft wat een buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en snel naar het zwembad. Wel veel wind maar daarom zo lekker.  Het laatste zonnetje in Las Vegas.  We zijn om  half 4  weer vertrokken want we wilden nog even voor Patrick naar de Fry ‘s , helaas hadden ze het niet, en toen. nog even naar  de overkant van de Fry’sdaar  zit het leuke, gezellige winkelcentrum(pje), Town Square Las Vegas heet die,  met pleintjes en kleine straatjes ,leuke beplanting en sfeerlicht en leuke winkeltjes zoals Gap,Apple,Quess ,Tommy H&M!!!!!!en zelfs voor de MANNEN!!! abercrombie en fie? en eetzaakjes. Heel sfeervol en leuke winkeltjes ook. gewoon aan de Las Vegas Blvd dus no 6543 ong. OOK een aanrader dus, en toen waren we zo dicht bij  de premium outlet Las Vegas dat we die ook even zijn binnengelopen.daar bij foodcourt wat gegeten bij de chinees  die we verleden jaar ook zo lekker vonden en ijsje bij de Burger King.

Op weg naar het hotel  nog snel even geparkeerd bij Flamingo om voor Brandon nog een autootje met GROTE!!!!!! wielen te kopen, en NOG een ander…. Toen  voor laatste keer over de Strip gereden dit jaar….

IMG_2335 IMG_2336

Nee deze foto’s zijn niet van de strip, maar wilde ik nog even laten zien want die stoplichten hier……. wat een hoeveelheid he en alles heeft nog een functie ook,maar ja met 6 tot 8 banen naast elkaar  kan het haast niet anders dat er ook zoveel stoplichten bij horen.

Maar  half 10  in ons hotel en ik duimen om een plekje weer op 2e verdieping en niet te ver van de lift.  Tja,  H. mazzel he…. er stond me een file met uitrijden dat ik eerst dacht ohoh… zou er geen plek meer zijn???? Maar wat bleek (denk ik tenminste) dat de show om kwart over 9 uit ging en iedereen weer naar eigen hotel ging met de auto dus we hadden het uitzoeken. Heerlijk  dus. NU niet ver lopen en morgen met de koffers ook fluitje van een cent. Maar eerst  nog  even gegokt….. en jaja verloren,maar dat geeft niet, na zo’n heerlijke start kon niets ons nog van de wijs brengen.

Ik zit weer met glaasje champagne op de kamer en koffers pakken we morgen wel in. Zo gebeurd, dat wordt pas een probleem  in Los Angeles.

Morgen naar Palm Springs…. ook weer leuk.

4 opmerkingen:

Teleton zei

Wij moesten er wel om lachen: Pfft, wat een buik. Wel veel wind.....

Wat je noemt was het weer een heerlijk dagje. we hebben er onder het genot van een bruine boterham met kaas, van gesmuld!

Sonja zei

Haha, ik had hetzelfde als Ton, moest ook grinniken om je 'wat een buik, pff' .
Wat een voedsel, het ziet er fantastisch uit allemaal. Goede reis naar Palm Springs, volgens mij kom je dan nog langs een heel mooie outlet ;-)

Marja zei

Nou zit ik aan de muesli met sinaasappelsap terwijl ik de blog lees. Vind ik al een traktatie s'morgens. Laat staan al dat lekkers.
Het is hier ook weer prachtig weer. Stappen maar weer op de fiets. Goede reis naar Palm Springs. Fijne dag. Liefs Mar.

Fam Verkoelen-Roeland zei

Het Wynnbuffet is vreselijk... lekker vinden we. Wel 'raar' als je de hoeveelheden niet gewoon bent en om 's ochtends al vb Chinees te gaan eten ....
Groetjes vanuit het zonovergoten België.


Hilde en co