zaterdag 9 april 2011

14e dag Naar Phoenix miles stand 7676

 

OOOOOOh we keken uit het raam en zagen een bewolkte en donkere  lucht, ohoh  dat belooft niet veel goeds, maar wij laten ons humeur niet met het weer meegaan,(alleen als het mooier wordt…..)

Om half 7 wakker en alvast lekker onder de douche en aangekleed en  om half 9 naar het ontbijt in het restaurant. Super weer,met  een fruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  en  alles erop en eraan, gelukkig weer mijn earl grey thee dus het meegenomen zakje van thuis !! bleef in de tas.

Daarna was het al gaan regenen dus we hadden geen enkele haast. het is maar ong 200miles rijden  en geen zon, dus nog even genieten van de suite, wie weet wat we in Phoenix krijgen,maar zal ook wel mooi zijn,…..Lekker achter de laptop en ja hoor, stuurde ik berichtje naar de jongste zoon of we kunnen skypen…….. komt dit ineens  bij skype te voorschijn>!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

                                IMG_1921

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe kan dat nou???? met onze jongste kleinzoon… LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  hij was met Leonie op visite bij zijn broertje tja toen kwam de andere zoon er ook  even bij………….

IMG_1922

en nu denk ik dus……. ik HOOR  Robert-Jan gelukkig zeer regelmatig maar zie hem op de skype  nooit…een mens kan ook niet alles hebben he.

heerlijk dus even en om kwart over 11 zijn we gaan uitchecken. Ik kreeg nog een lekker glaasje uit de prachtige  glazen  tja hoe noem je dat?????

                                                            IMG_1923

water met mint en aardbeitjes ,heerlijk.

En bij het uitchecken begonnen ze gelijk erover dat er schietpartij was geweest in the Netherlands  dat zoiets echt niet gebruikelijk is in Nederland. Het heeft dus ook hier indruk gemaakt  en een beetje geschaamd voelde ik me wel hoor, want het komt steeds dichterbij, als ik aan kon. dag denk…. 4 mei… brrrrrrrrnou ja toch maar niet te lang bij stil staan.

IMG_1924 

In de regen vertrokken we dus, op weg naar  het lohono chul park, wie weet  was het droog als we daar aankwamen…. nou NEE dus, en ja. om nou in de stromende regen het park in te lopen. Jammer jammer, maar wie weet volgend jaar.Dus  via wat tussenstops voor de chocolademelk   ZONDER  ROZE stoeltje dit keer om in het zonnetje ervan te genieten , en een  frys foodmarket voor…………….

                                    IMG_1926 

ter  geruststelling van alle meelezers…………….een fles port!!!!!! en wat kreeg ik van Ruud nog meer…wat ik echt miste ….. een plantje met echte Hollandse tulpen, nou deze dag kan niet meer stuk.Gezellig hoor, een plantje op onze kamer en dan dat Hollandse gevoel erbij omdat het TULPEN zijn. En daarom mocht Ruud van mij (haha) even een gokje wage

 

                         .IMG_1925

nodig om te zeggen dat we dus niks hadden ???? wacht maar , straks in Las vegas…… dan gaat het tingelingelingen hoor.

Om half 3 waren we , nu droog en zelfs al voorzichtig een zonnetje!!!! bij ons nieuwe hotel voor 3 nachten in Phoenix. het Four Points Sheraton. Ik weer met de card van Robert-Jan en mijn liefste glimlach die ik nog had van de port en de tulpjes, vragen voor een upgrade… YES YES, nu geen gezeur dat ze geen king size bed hadden .En also a breakfast ??? Yes Yes,  ze knikte  en lachte maar, en wij maar terug lachen, alles ok.. en toen kregen we nog iedere dag gratis glaasje aan de bar , dus uuuuuh uuuuuuh 3 nachten x 2 en dat x 2  en we kregen dus 15  bonnetjes  complimentary drink coupons, ik weet niet HOE ze hier rekenen, maar wij kunnen dronken worden en 6 ontbijtcouponnen. Dus wie doet ons wat de komende dagen.

Helemaal warm en blij wilden we snel naar de kamer…. nou… jammer dan. er kwam net een bus met schoolkinderen. Ik dacht gelijk aan Robin en Matthew…die zijn net terug van Romereis en het zijn er heel,heel wat., dus voor wij ook boven waren, je kent dat wel, op iedere verdieping  was er op het knopje gedrukt en lachen!!!!!!!! we gingen er gewoon mee van lachen hoor.

De kamer is dus weer supermooi

IMG_1927 IMG_1928

 

                                  IMG_1929

Het is een heel groot bad jaja voor 2 personen met een zitje ik denk voor oudere?????

Maar al was het zonnetje al steeds aan het schijnen, en lagen er al jongeren in het zwembad stoer te doen voor elkaar, wij  hebben de eerste de beste MALL!!!! gekozen en die is op loopafstand , achter het hotel.Heerlijk idee he. daar hebben we dus eindelijk eens zitten snacken in de foodcourt. Morgen weer outback of als het niet te ver is de TGI.

In de Mall zagen we een  winkel oid, waar ze honden en katten opvingen en voor  $150 per hond verkochten….groot,klein, schele oogjes of verwaarloosd  of zoals ze het zelf zeiden…. daarvoor kon je ze adopteren. AAAAAAh als ze geluid hoorden reageerden ze gelijk en de poes kwam kopjes geven als je je hand tegen het raam deed.

IMG_1931

Om  half 8 waren we weer op onze kamer en Ruud heeft gelijk de eerste 2 bonnen ingeleverd bij de bar voor een wijntje,want 15 bonnen!!!!!!!!!!!! hoe komen die op  ohoh en die port nog…. maar maken jullie je geen zorgen, alles komt op hoor.  daaaaaag, morgen schijnt vast de zon weer volop en zijn de eerste 2 weken al weer voorbij.

5 opmerkingen:

Robert-Jan en Yvonne zei

Prachtige dag weer, jammer van het weer. Maar er wordt genoeg gedronken, gegeten en genoten ! Als jullie in Vegas aankomen wordt het ook weer prachtig weer volgens de voorspellingen, dus kan je daar aan je kleurtje werken !

Ingrid en Michael zei

Jammer van de regen zeg! In begreep dat het richting flagstaff zelfs aan het sneeuwen is. Vrienden van ons hebben deze bestemming uit hun route geschrapt en zijn terug naar las Vegas gereden. Mooi hotel weer, hoop dat het zwembad niet te erg door de jongeren zal worden overgenomen.

Anita zei

Wat een leuk drankje die aardbeien met mint. Ik geniet van je verhalen, de Outback zie ik bijna net zo vaak voorbij komen als in de verhalen van je zoon, haha!
Prachtig hotel weer, hopelijk knapt het weer snel op.

Teleton zei

O, jee een buitje, voor het stof denk ik. Mijn herinnering aan Phoenix is dat ik er bijna flauw viel van de hitte en snal een mall in ben gevlucht. Ik wens jullie een zonnige dag, vandaag!

thea zei

He, jammer dat het weer niet meewerkt. Hopenlijk volgende week beter (en die nwe week begint vast al op maandag. Ik zal duimen.xxx