donderdag 7 april 2011

12e dag Op weg naar Tucson miles stand 7358

O jeeeeeeeee, eerst moet ik iets rechtzetten voor JESSE!!!!!!!!!!!!! SORRYSORRYSORRY, JIJ had advies gegeven om stukje verder te rijden dan onze neus lang was naar de outback he……… en NIET teleton.En het was zo lekker daar!!!!! Dus bedankt Jesse!!!!Zo weer goedgemaakt???? Kan jouw dag vandaag goed beginnen.

 

Wij moesten eerst tanken want een lange rit te gaan  en dus tijd om iets van de auto te laten zien….

IMG_1838

jaja je ziet het goed. . er zit GEEN DOP meer op de benzinetank. Kan je die niet meer vergeten ook, o zo. Ik  dacht dat het vandaag iets van 270 miles was.

Het ontbijtje was weer erg lekker, nu geen worstjes maar  bacon.. mmmmmmm en om half 10 reden we weg.Het was weer een lange rechte weg met weinig te vermelden. Wel was er weer, net als gisteren  vlak voor White Sand een  border control. kan me niet herinneren dat we dat ooit eerder hadden.je moet gewoon je paspoorten laten zien, midden in new mexico dus…geen grens te zien…

IMG_1877 IMG_1875

 

en dus allemaal  in de file ..

Het is weer stralend weer, wel wind,maar  uit de wind in het zonnetje… wat denken jullie??? mmmmmmmmmmmmmmm  ice break he

                                      IMG_1878

Bij een volgende stop was er een safe way en Ruud moest nog nieuwe whisky hebben, dus hup even kijken. JA HOOR, grote fles dus komt helemaal goed. Ik naar de kassa  staat er zo’n  lekker knulletje het te leren ,   hij keurig mijn ID gevraagd, en toen kwam het. can you tell me where is your geboortedatum. NEE HE………. Straal straal, zie ik er dan jonger als 18jaar uit. Nu verbeeld ik me niks,maar aaaaaaaaach aaaaaaaach, leuk was het wel en hij deed wat hij natuurlijk moet doen van zijn meerdere.

Nog een laatste stuk en dan zien we Tucson in de verte liggen. Met Abba en andere radiomuziek aan is de dag zo weer voorbij gevlogen…..

                              IMG_1880

Tja en nog net voor het hotel zien we benzinepomp die 3.37 aangaf. Hup, tank weer vol, al zijn we morgen ook nog in Tucson,maar de prijzen veranderen bijna per dag.

IMG_1881

Tja, en toen op naar SHERATON, MET DE card van Robert-Jan in de aanslag. Soms zeggen ze  het is via price line….. dus geen extra’s,maar hier weer mijn stralende lach (had ik nog van na de safeway!!!!!!!!!!) en ja hoor…. niet met king size bed, wel met 2 bedden. GEEN PUNT. Ik mocht zelfs kiezen op de 1e   2e   of 3e verdieping,  doe maar de 2e…. We kregen al een welkomstdrankje aangeboden en toen durfde ik toch ook nog een gratis ontbijtje te vragen…. niet geschoten altijd mis….uuuh uuuuuuuuh,, we are platium…..en  ja  hoor ze deed er 2 bonnetjes bij voor zaterdagochtend in het restaurant en morgenochtend mogen we gewoon naar de lounge!!!!!!!!!!! Ze dacht zeker ach die arme sloebers… ik doe er ook maar 2 gratis drankjes voor in de bar bij, gratis   wijn of draft (geen idee wat dat is)or soft drink. En dan kom je in de suite………….. Ultieme vakantiegevoel is er nu helemaal hoor. Geweldig.

IMG_1889 IMG_1890

                                IMG_1891

En toen….. hup snel bikini aan en naar het zwembad  ,het was 5uur dus uurtje kon nog wel, nou……. is het hier pas 4 uur, weer een uur langer tijdsverschil met Nederland. Al 9uur,maar meer wordt het niet deze vakantie dus heerlijk anderhalf uur aan zwembad gelegen, nog even niet denken aan wat we morgen gaan doen…. NU GENIETEN, genieten .IMG_1883 IMG_1884

               EN JESSE!!!!!!!!!!!!!   Hier is 5 minuten vandaan ook een Outback. zelfs zonder tomtom kunnen vinden..mmmm weer zo lekker gegeten ok ok mijn steak was NIET medium wel  dus  gelijk weer mee terug  en een nieuwe gekregen, baas kwam zelf uit de keuken en sorry sorry that he was overcooked (oid) en bracht zelf de nieuwe en wachtte tot ik hem aangesneden had en bevestigde dat hij nu goed was…. Service is daar perfect he.                                                                                                                                We hebben een givecard gekocht van $ 50   en dan krijg je  een bonuscard van  $ 10 erbij. Die give card is altijd geldig,dus die gaan we zelf uitgeven maar die bonuscard alleen  tussen 9 mei en 15 Julie  inleveren. Nou Robert-Jan…. wat voor jou he.

Toen we weer in het hotel waren was de band al bezig van half 7 tot half 9 een jazz avond te verzorgen,  gezellig hoor, We zaten gewoon op kamer deur beetje open en herrie genoeg om het goed te horen. Zag er wel  heel gezellig uit met  open haard ed erbij. 

IMG_1888

Hier vermaken we ons dus ook weer best. Nog geen plannen voor morgen maar  advies genoeg gekregen.  Saquro zijn we verleden jaar geweest,maar Boneyard en San Xavia del  Bac Mission ga ik even voor googlelen,maar bedankt voor de tip…. Vanavond of morgenvroeg kijken we wel waar we zin in hebben… Ligt vooral aan het weer. daaaaaaaag liefs (O)ma Agnes

2 opmerkingen:

Ingrid en Michael zei

Dank je wel, mijn dag kan niet meer stuk ;-)!
Die Outback kennen we ook, we zijn er naartoe gelopen zodat we beiden een drankje konden nemen!
Veel plezier en nogmaals, denk aan tohono chul park volgens mij is dat wel wat voor jullie.
Groet, Ingrid

Teleton zei

Alles weer rechtgezet, ere wie ere toekomt! Maar ik steun de Outback onvoorwaardelijk hoor.

Lekker dagje weer en ook weer een heerlijke herberg gevonden. Voldoende ijs, een heerlijke spot aan de pool, wie zegt er dan ook alweer altijd: "Life is good.....?"