zaterdag 23 april 2011

27e dag Van Las Vegas naar Palm Springs miles stand 8651

 

Nou ga maar weer eens lekker voor zitten  voor het volgende verhaal…Wat een dag zeg,maar we blijven lachen…

We werden half 8 wakker en nog EEN keer genoten van het prachtige “schilderij”, met de strakblauwe lucht aan ons voeteinde , maar aan de strakblauwe lucht zouden wij vandaag niet veel hebben  want  helaas, de 10 dagen Las Vegas zijn omgevlogen  het geweldig gehad (op auto wegsleepverhaal na)maar  we komen zeker nog eens terug. Vlug koffers ingepakt en  Ruud wilde nog even een eitje koken voor we vertrokken.. Jajaaaaaaaaaaaaa  het is nog wel geen Pasen maar eitje smaakt altijd , nou, hoorde ik hem ineens roepen  AGNES!!!!!!! kom eens gauw….

                     IMG_2346

En daar lagen ze dan, ik moest weer erg lachen hoor,maar ja dan die  glibberzooi opruimen….dat mocht IK doen natuurlijk. Ook zo gebeurd.

Toen maar naar de receptie om vast uit te checken, gelukkig klopte alles  en ze vroeg hoe laat gaat U uit de kamer weg.. nou ja het was kwart over 9 en we waren bijna klaar, dus ik zei, zet maar op 10uur. OK.

Ik weer naar boven… nou de volgende 2 uren waren niet zo erg leuk. Ruud was zijn auto sleutel kwijt.. Alle zakken nagevoeld, zelfs de koffers weer helemaal!!!!!!!!!!!!!!!! uitgepakt, want ja  misschien……????…. of misschien……?????….. of misschien wel…………///

Kortom, na 3 kwartier was het 10uur en nog geen sleutel. Ik  op stap. eerst naar de conciërge…. Wel  we call de National,than they  bring a other key. Ja ho eens  even.,dat zou lekker zijn, even uit Atlanta een reservesleutel brengen???  Is er geen lost or found  registration?? OOOOOOOOO YES!!!!!!!!!!!!  naast The Buffet, mmmmm daar had ik andere  herinneringen aan, maar goed. Ik weer lift in /lift uit stukje lopen , andere lift in /lift uit en  natuurlijk naar de verkeerde kant gelopen  maar goed, iedereen die ziet dat je iets zoekt  vraagt can I help you. YES!!!!!!!!!!!!!  where is the  lost and found. Bij de security ,ok en waar is de security??? en de schat heeft me er heen gebracht.

Nou dan beginnen de formulieren eerst ingevuld te worden, waar ,wanneer, hoe laat, waar is de auto, welke auto ,je naam geb. datum hahaje ID moeten ze hebben  enz. Dan bellen ze  naar iemand en jaaaaaaa er waren wel sleutels gevonden maar ja.. of die van ons erbij zou zitten….over ong 10min zou er iemand komen met sleutels

Wachten….

en wachten……

en wachten……en Ruud tussen door gebeld want die wist niet waar ik bleef. Staat er nergens bij de prachtige zilveren tel op de gangen  wat je eerst  moet bellen voor je het kamernummer krijgt. . Dus alleen  kamernummer  is niet goed……Krijg je ??? aan de telefoon.Uiteindelijk weer aan de security gevraagd en ja hoor, eerst de 0 … dan krijg je receptie en dan kamerno opgeven,… OK weer opnieuw proberen …en alles in het ENGELS!!!!!!!!!,zegt receptie  but they are check out… NOOOOOOOOOOOOOO,,  it changed….gelukkig dus Ruud even gerustgesteld. (nou ja gerustgesteld…..)dat ik  nog niet wist of hij wel/niet gevonden was.

My lady zegt de security….….  nou er was maar 1 fordkey gevonden en ik wist echt niet  of dat de onze was, maar no problem………. de man ging met me mee helemaal naar de garage pfffft  en ik hardlopen, vraagt de arme man, can you  slowly. O help help, Agnes en langzaam,en zeker nu….. maar ja ik beloofde vooral op de terugweg als het de goeie sleutel was het VERY slowly te doen… Nou…. alle moeite was NIET VOOR NIETS!!!!! HIJ WAS HET, ik ben nog nooit zo blij geweest met een knipperend lampje van de auto en ik zei dat ik hem wel een HUG kon geven maar hij zou liever iets ander willen, dus vlug 5dollar gegeven  voor hij zou zeggen dat hij liever een Hug van mij had had brrrrrr zo’n mooie zwarte man zoenen, heb liever echte negerzoen om in te bijten. en huppelend naar Ruud.

Ondertussen was het 11uur geworden voor we dus goed en wel bij de auto waren met onze koffers, weer een ervaring rijker en Ruud vooral heel veel stress rijker. Toch nog goed afgelopen uiteindelijk.

Maar daardoor vertrokken we  veel later dan gepland en het is ong 5uur rijden naar Palm Springs.

De weg er naar toe is eentonig… met weinig onderweg te zien , ds lekker zitten lezen.

 

IMG_2350

alleen heel af en toe  een benzinepomp  jaja $ 4.35 of meer is niks,maar toch maar beetje bijgevuld, want je weet nooit waar de vlg pomp is.

Onderweg nog een stop voor de grens naar Californie!!!!!!!!!  of we fruit or ??? hadden, JA!!!!!! een banaan…. nou ja mochten we hem houden en gewoon doorrijden.Vreemd toch?

IMG_2352  IMG_2353

Maar gelukkig  was er halverwege de stop!!!! en hoe verwonderlijk zeg, haha EEN OUTLET!!!!!!!!!! Rechts de Tanger outlets Center Barstow 2796 Tanger Way Barstow,maar aan de andere kant was Barstow outlet. We kozen voor de Tanger outlet en  het is een heel kleine,wel Gap Tommu Ralph,  Coach Quess Timberland enz,  maar al had ik leuk truitje voor Chelsey en Brandonbij Tommy …. er waren ?????? busSEN met Japanners of Chinezen en die kochten niet 1 of 2 stuks, maar wel 40stuks . dus ik had geen zin om in de rij bij de kassa te gaan staan.

                            IMG_2359

Op naar de Starbnucks en weer verder. O zo

Wat ik ook altijd zo leuk vind in Amerika…. de mensen die maar op de hoek staan te zwaaien met borden om reclame te maken voor iets, Wat een baan zeg……..

IMG_2355 IMG_2356

Om half 6 waren  we dan al in Palm Springs, Ruud heeft lekker doorgereden, genoeg afleiding om over de schrik van sleuteltje heen te komen.  Als je Palm Springs inrijdt krijg je gelijk zo’n blij gevoel met al die palmen en de prachtige bordes met gekleurde bloemen. Een heel ander deel van Amerika.

IMG_2361              IMG_2371

Tja en dan  het hotel, ik kan er natuurlijk genoeg over vertellen, en ik ben altijd positief,maar  in NIETS te vergelijken met wat we hadden he. Maar toen Ruud de ijskast,magnetron , en gratis internet en ontbijt..koffiezetmogelijkheden en het kluisje zag,  ging hij om, toch OOK wel goed. Mooi zwembad, mooi uitzicht groot bed….. Kortom, komt ook wel goed de komende 3 nachten…. Even weer met beide benen op de grond  he.

IMG_2363 IMG_2364

                    dit is het uitzicht van groot balkon, dat balkon is dan weer weer erg lekker

IMG_2367 IMG_2366 IMG_2369

En de sleutel van de kamer.. zoiets hebben we ook nog nooit gehad, geen plastic card dus…

                                             IMG_2370

Zo dat was het weer voor vandaag. We gaan genieten en nog EVEN niet aan vertrekken denken dat is snel genoeg. Morgen zonnen en naar de outlet  Cabazan, bij een ieder bijna wel bekend.

Liefs

7 opmerkingen:

Marjolein zei

Oh oh,wat een stres om een sleutel haha,maar gelukkig is die dus gevonden!
Ik zou ook helemaal staan stressen hoor;)

Nou geniet nog lekker in palm springs!
Groetjes,Marjolein

Nancy zei

Wat een verhaal weer, gelukkig met een happy ending!! NU genieten in Palm Springs, komt vast goed!

Groetjes Nancy

Anita zei

Wat een avontuur weer, gelukkig dat de sleutel gevonden is anders hadden jullie misschien nog een nacht in Vegas moeten blijven (wat een straf haha).
Ik vind die zwaaiende borden langs de kant ook zo leuk, soms zijn die mensen zelfs verkleed. Wat een baan heh de hele dag in de brandende zon reclame maken?
Geniet lekker in Palm Springs.

Teleton zei

Da's wel een sleutelrol voor Ruud! En mooi dat het is opgelost, want voor een paar reservesleutels brengt National minimaal 250 dollar in rkeneing, dus die houden jullie lekker in the pocket.

Fijne Pasen gewenst, brake an egg.....!

Marja zei

Wat een verhaal weer. Altijd wat te beleven met jullie. Maar gelukkig komt alles goed. Geniet ervan. Fijne Pasen. Nog een eitje??????? Liefs

thea zei

Tjonge, kan er dan niets "gewoon" bij jullie!?!?
Niet goed hoor, zoveel spanning, en dat in je vakantie.
Nou, de rest van de vakantie maar rustig aan doen he?
Tot donderdag/vrijdag (YEKYEK!!)

Twinmom1995 zei

Wat een verhaal weer met die sleutel, jullie beleven deze vakantie heel wat.
Gelukkig dat de sleutel wel gevonden was. Je moet er toch niet aan denken dat ze met de reservesleutel hadden moeten komen.
Laten we hopen dat dit het laatste "akkefietje" is.